Kultura

Výtěžek Tříkrálové sbírky 2021

V letošní Tříkrálové sbírce, která proběhla, v důsledku pandemie Covid-19, poněkud netradičním způsobem bez průvodů malých koledníků, pouze s umístěním sbírkové kasičky v kanceláři místního obecního úřadu do neděle 24. 01. 2021, tentokrát vynesla 4.400,- Kč! Všem, kteří nezůstali lhostejní k potřebám druhých, patří srdečné poděkování za tak štědré dary!
Stejný dík patří i organizátorce této sbírky pí Martě Valové.

Přispívat lze i nadále na účet na účet 66008822/0800 u České spořitelny, variabilní symbol 777, a to bankovním převodem i kartou on-line. Jednorázově i trvale lze sbírku podpořit zasláním dárcovské SMS na číslo 87 777 ve tvaru: DMS KOLEDA 30, DMS KOLEDA 60 či DMS KOLEDA 90, DMS TRV KOLEDA 30, DMS TRV KOLEDA 60 či DMS TRV KOLEDA 90. Tříkrálovou sbírku můžete podpořit darem do ONLINE kasičky, kde můžete přispět až do 30. dubna 2021.

Více informací o této sbírce můžete získat na http://www.trikralovasbirka.cz/.


| Rubrika: Kultura | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 26. 01. 2021 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Oznámení veřejnou vyhláškou - Opatření obecné povahy

MĚSTSKÝ ÚŘAD NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
Odbor dopravy a silničního hospodářství
MASARYKOVO NÁM. 104
675 71 NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU


OZNÁMENÍ VEŘEJNOU VYHLÁŠKOU
Opatření obecné povahy
Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci

Městský úřad Náměšť nad Oslavou, odbor dopravy a silničního hospodářství, silniční správní úřad, Masarykovo nám. 104, 675 71 Náměšť nad Oslavou (dále jen „zdejší úřad“), příslušný podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“), na základě žádosti Krajské správy a údržby silnic Vysočiny, p. o., Kosovská 16, 586 01 Jihlava, oddělení TSÚ Třebíč, Hrotovická 1102, 674 82 Třebíč, IČ: 000 90 450
stanovuje
přechodnou úpravu provozu na silnicích II. a III. třídy a místních komunikacích ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Náměšť nad Oslavou pro označení pracoviště žadatele při provádění údržbových a dalších prací podobného charakteru, dle přiložených obecných schémat B/1, B/2, B/5.1, B/8, B/9, B/24, B/25.1, C/2, C/4, C/6, C/11, C/13 a C/14 uvedených v TP 66 – Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích, v termínu

Kompletní znění oznámení ze dne 15. 01. 2021 naleznete zde (po kliknutí se odkaz otevře).

Úřední deska od: 16. 01. 2021                                         Úřední deska do: 01. 02. 2021


| Rubrika: Úřední deska | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 16. 01. 2021 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Zveřejnění schváleného rozpočtu obce Naloučany pro rok 2021

Dle nařízení ustanovení zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních celků, par. 11, odst. 3, zveřejňujeme schválený rozpočet obce Naloučany rok 2021 (po kliknutí se dokument otevře). 

Havlíček Antonín
Starosta obce


| Rubrika: Úřední deska | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 12. 01. 2021 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Oznámení veřejnou vyhláškou - Opatření obecné povahy

MĚSTSKÝ ÚŘAD NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
Odbor dopravy a silničního hospodářství
MASARYKOVO NÁM. 104
675 71 NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU

Oznámení veřejnou vyhláškou
Opatření obecné povahy

Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci č. III/3995, III/3993, III/3906, II/399 a místních komunikacích v k.ú. Náměšť nad Oslavou, Jedov, Naloučany a Ocmanice z důvodu úplné uzavírky silnice č. III/3995 v Náměšti nad Oslavou v km 0,080 – 0,580 po směru staničení (ul. Podhradí, Náměšť nad Oslavou) a vedení objízdné trasy v rámci akce „Kácení 60-ti stromů“, dle přiložené grafické situace, v termínu 1. 2. 2021 - 5. 2. 2021.

Kompletní znění naleznete zde (po kliknutí se odkaz otevře).

Úřední deska od: 06. 01. 2021                                         Úřední deska do: 22. 01. 2021


| Rubrika: Úřední deska | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 06. 01. 2021 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Tříkrálová sbírka 2021

Od 1. do 24. ledna pořádá Charita Česká republika na území ČR další ročník Tříkrálové sbírky. Pandemie nemoci covid-19 a související přijatá opatření posouvají Tříkrálovou sbírku převážně do online prostoru (po kliknutí se zobrazí odkaz s podrobnostmi). Uskutečnit koledu v její tradiční podobě s koledníky v ulicích letos není možné, proto pokladničku s červenobílým logem Charity, úředně zapečetěnou dvěma pečetěmi (jedna s razítkem Oblastní charity Třebíč, druhá s razítkem místního obecního úřadu) naleznete pouze v kanceláři obecního úřadu Naloučany, kde lze do ní přispět hotovostním darem.

Tříkrálová sbírka v Obci Naloučany probíhá od pondělí 04. 01 do neděle 24. 01. 2021.

Sbírka je otevřená celoročně – přispívat lze na účet na účet 66008822/0800 u České spořitelny, variabilní symbol 777, a to bankovním převodem i kartou on-line. Jednorázově i trvale lze sbírku podpořit zasláním dárcovské SMS na číslo 87 777 ve tvaru: DMS KOLEDA 30, DMS KOLEDA 60 či DMS KOLEDA 90, DMS TRV KOLEDA 30, DMS TRV KOLEDA 60 či DMS TRV KOLEDA 90. Tříkrálovou sbírku můžete podpořit darem do ONLINE kasičkykde můžete přispět až do 30. dubna 2021.

Více informací o této sbírce můžete získat na http://www.trikralovasbirka.cz/.


| Rubrika: Úřední deska | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 04. 01. 2021 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Zápis ze zasedání Zastupitelstva obce Naloučany ze dne 18. 12. 2020

Zápis ze zasedání Zastupitelstva obce Naloučany ze dne 18. 12. 2020


| Celá zpráva | Rubrika: Úřední deska | Autor: administrator | Vydáno dne 29. 12. 2020 | Informační e-mailVytisknout článek
Úřední deska

Informace a pomoc s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Finanční úřad pro Kraj Vysočina
Tolstého 2
586 01 JIHLAVA

Finanční úřad pro Kraj Vysočina zveřejňuje telefonní čísla, na kterých Vám nabízí informace a pomoc s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí tak, abyste nemuseli podstupovat rizika spojená s dopravou a osobní přítomností na finančním úřadě a jeho územních pracovištích (dále „ÚP“). 

ÚP v Náměšti nad Oslavou, Masarykovo nám. 104, 675 71 Náměšť nad Oslavou  - 568 802 487, 568 802 483

Vyřizující územní pracoviště je určeno především podle místa pobytu poplatníka. Pracovníci správce daně se Vám budou ve věci daně z nemovitých věcí na uvedených telefonech věnovat každý pracovní den, vždy MINIMÁLNĚ v době:
- Po, St 8:00 – 16:30
- Út, Čt 8:00 – 14:30
- Pá 8:00 – 13:30
ve dnech od 4. ledna do 5. února 2021.

Ing. Hana Krejčová v.r.
ředitel finančního úřadu 


| Rubrika: Úřední deska | Autor: Antonín Havlíček | Vydáno dne 29. 12. 2020 | Informační e-mailVytisknout článek
<< |  1  ...  49   50   51   (52)   53   54   55  ...  147  | >>

Celkem 1027 článků

Aktuálně
ZubZubní pohotovost

Aktuální rozpis zubní pohotovosti je zde



KD Naloučany Podmínky a ceník pronájmu KD Naloučany platný od 1.1.2024 - zde
Úřední deska
Odkazy
Kalendář
<<  Prosinec  >>
PoÚtStČtSoNe
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      
Návštěvní kniha
michal 22:29 - 24.4.
Děkuji za opravu cesty směr peška. Dobrá práce

Admin 9:51 - 31.5.
Spolek se na vícenákladech podílet nebude. Obec i realizátor stavby provádí vše na své...

Michal 21:31 - 30.5.
Děkuji za info o kanalizaci jeden dotaz bude se spolek podílet na vícenákladech?

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server pspad
Webmaster: Ing. František Lysý webmaster@naloucany.cz | Administrace