Provozní doba Městského úřadu po dobu krizových opatření

Autor: Antonín Havlíček <naloucany(at)naloucany.cz>, Téma: Koronavirus, Vydáno dne: 16. 03. 2020

MĚSTSKÝ ÚŘAD NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
MASARYKOVO NÁM. 104
675 71 NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU

Provozní doba Městského úřadu po dobu krizových opatření

Na základě usnesení Vlády ČR č. 87 ze dne 15. 3. 2020, o přijetí krizových opatření, se po dobu od 17. 3. 2020 do 24. 3. 2020 upravuje provozní doba Městského úřadu Náměšť nad Oslavou takto:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Pondělí, středa  13:00 hod – 16:00 hod.

Mimo tuto dobu bude v běžné pracovní době úřadu zpřístupněna pouze podatelna ve vestibulu MěÚ, do ostatních částí úřadu bude zamezen přístup. Vstup do vestibulu MěÚ bude pouze z Masarykova náměstí a vchodem přes dvorní trakt MěÚ.

Pracovní doba úřadu:
Pondělí, středa 7:00 – 11:30  12:30 – 17:00
Úterý, čtvrtek  6:30 – 11:30 12:00 – 14:30
Pátek   6:30 – 11:30 12:00 – 14:00

Žádáme tímto veřejnost a návštěvníky úřadu, aby v zájmu ochrany svého zdraví a zdraví svého okolí pokud možno minimalizovali své osobní jednání na úřadě a tam, kde je to možné, upřednostňovali komunikaci písemně, telefonicky, e-mailem, prostřednictvím DS apod.

Děkujeme za pochopení.